من زنم...
 
درباره وبلاگ


سلام بچه ها ی عزیز!از اینکه به وبم سر زدید ممنونم ! دوستان لطفا برای بهتر شدن وبلاگ بهم کمک کنید و برام نظر بزارید و بگید که دوست دارید چه چیزایی بیشتر تو وبلاگ بزارم! خیلییییی ممنون از نظرای خوبتون! ×××مینا×××
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 60
بازدید ماه : 91
بازدید کل : 19479
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 140
تعداد آنلاین : 1



IS
بیل بیلکانه ها
crazy.fun




من زنم…


بی هیچ آرایشی!


او خواست که من زن باشم…


که بدوش بکشم بار تو را که مردی


و برویت نیاورم که از تو قویترم…


من زنم…


از چه ورطه هایی که نجاتت نداده ام


من زنم...



یاد گرفته ام عاشقت بمانم



و همیشه متهم به هرزگی شوم...



حال آنکه تو بی آنکه عاشقم باشی



تظاهر کردی با من خواهی ماند!



من زنم...


کوه را حرکت میدهم



بدون اینکه کلمه ای از خستگی و دلسردی به زبان آرم



و تو همواره ناراضی و پرصدا سنگریزه ها را جابجا میکنی


چرا که تو نیرومند تری!!!



من زنم...


وقت تولد نوزاد ...


تلخی بیداری شبها بر بالین فرزندمان...



سکوت و صبر در زمان خشم تو مال من،


لذتهای شبانه...


خوابهای شیرین و افتخار مردانگی مال تو!


عادلانه است نه؟؟؟


من زنم...


آری من زنم...


او خواست که من زن باشم ...


همچنان به تو اعتماد خواهم کرد...


عشق خواهم ورزید...


به مردانگی ات خواهم بالید ...


با تمام وجود از تو دفاع خواهم کرد...


پشتیبانت خواهم بود...


و تو مرد بمان!


این راز را که من مرد ترم به هیچ کس نخواهم گفت!!!



نظرات شما عزیزان:

رها
ساعت18:48---9 خرداد 1392


پریزاد
ساعت18:39---9 خرداد 1392
من زنم و به همان اندازه از هوا سهم می برم که ریه های تو !دردآور است که من آزاد نباشم تا تو به گناه نیفتی.قوس های بدنم بیشتر از افکارم به چشمانت می آیند. تاسف بار است که باید لباس هایم را به میزان ایمان تو تنظیم کنم....
وبت سوپر محشره مینا جووووووووووون ......
اصلا یه وضعی......


پریزاد
ساعت18:38---9 خرداد 1392
من زنم و به همان اندازه از هوا سهم می برم که ریه های تو !دردآور است که من آزاد نباشم تا تو به گناه نیفتی.قوس های بدنم بیشتر از افکارم به چشمانت می آیند. تاسف بار است که باید لباس هایم را به میزان ایمان تو تنظیم کنم....
وبت سوپر محشره مینا جووووووووووون ......
اصلا یه وضعی......


tan tan
ساعت12:02---30 ارديبهشت 1392
e???manam zan hastam.chetori???che bahal.

mina
ساعت11:53---30 ارديبهشت 1392
همیشه باید کسی باشد
تا بغض‌هایت را قبل از لرزیدن چانه‌ات بفهمد
باید کسی باشد…
که وقتی صدایت لرزید بفهمد
که اگر سکوت کردی، بفهمد…
کسی باشد که اگر بهانه‌گیر شدی بفهمد
کسی باشد که اگر سردرد را بهانه آوردی برای رفتن و نبودن بفهمد
به توجهش احتیاج داری
بفهمد که درد داری که زندگی درد دارد که دلگیری
بفهمد که دلت برای چیزهای کوچکش تنگ شده است
بفهمد که دلت برای قدم زدن زیرِ باران
برایِ بوسیدنش برایِ یک آغوشِ گرم تنگ شده است
همیشه باید کسی باشد همیشه…!


mina
ساعت11:53---30 ارديبهشت 1392
همیشه باید کسی باشد
تا بغض‌هایت را قبل از لرزیدن چانه‌ات بفهمد
باید کسی باشد…
که وقتی صدایت لرزید بفهمد
که اگر سکوت کردی، بفهمد…
کسی باشد که اگر بهانه‌گیر شدی بفهمد
کسی باشد که اگر سردرد را بهانه آوردی برای رفتن و نبودن بفهمد
به توجهش احتیاج داری
بفهمد که درد داری که زندگی درد دارد که دلگیری
بفهمد که دلت برای چیزهای کوچکش تنگ شده است
بفهمد که دلت برای قدم زدن زیرِ باران
برایِ بوسیدنش برایِ یک آغوشِ گرم تنگ شده است
همیشه باید کسی باشد همیشه…!


مانی
ساعت23:27---26 اسفند 1391
سلااااااااااااااااام
خوشحالم که چرت و پرتای وبم باعث شده شما روده بر شی از خنده

حالا دارم برنامه ریزی میکنم واسه سال 92 یه آپی کنم که فقط بیااااااااااااااااا و ببین
فقط یادت باشه زود به زود سر بزنی تا ببنی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 26 اسفند 1391برچسب:, :: 19:48 ::  نويسنده : Anti_lover